Styret i Jessheim Hageby 1 hadde styremøte 5.april 2017,og følgende saker ble behandlet:
Status saker fra styremøte 16.mars 2017
Konstituering av styret
Fordeling av styrehonorar
Internkontroll og HMS – faste saker – oppdatering
Utbedring/ombygging av fontene (felles arbeidsutvalg med JH 2)
Utredning av ny renovasjonsløsning ( felles arbeidsutvalg med JH 2)
Avtale med Get om erstatning for strøm og leie av teknisk rom
Autosvar for styremail
Varsel om vedtatt økning i fellesutgifter fra 1.juli 2017
Valgkomite
Forbedret info fra styret,bl.a hjemmeside
Gjennomgang av rutiner og svarfrist for henvendelser til styret
Gjennomgang interne søppelhåndteringsrutiner
Forslag om ny omgang merking av sykler
Info/tilbud fra Bo-alliansen
Felles styremøte med JH 2
Utskifting av soveromsvinduer mot svalgang (felles arbeidsutvalg med JH 2)
Avstenging av gass der årlig kontroll ikke er foretatt
Dugnad 11.mai ( sammen med JH 2)
Styret